wtorek, 13 lutego 2018

Between...


Dzisiaj będzie zdecydowanie between, czyli nie o książkach: trzeci tydzień choroby w domu, czasami nawet nie mam siły czytać. Męczę kilka książek, ale jakos słabo to wypada... Mam nadzieję, że niedługo cała rodzina powróci do pełni sił. Dodatkowo jestem wciągnięta w serial Downton Abbey. Raczej nie najnowszy 😁. Ale musiał poczekać na swoją kolej, czyli na moment, kiedy zapałałam totalnym uwielbieniem do scenarzysty Juliana Fellowesa i jego książek: Czas przeszły niedoskonałySnoby, Belgravia. 
Serial jest doskonały - wciągnął mnie absolutnie. 
Widziałam też musical Love never dies w Boston Opera House. 



Przedstawienie fantastyczne, a sam gmach opery robi jeszcze większe wrażenie.

I trochę gotujemy w międzyczasie. (zdjęcia poniżej). Czekam na przyszły tydzień i mam nadzieję pełnię zdrowia 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz