piątek, 27 lipca 2018

Natalia Fiedorczuk "Ulga"

Autorka: Natalia Fiedorczuk 
Tytuł: "Ulga" 
Wydawnictwo Wielka Litera, maj 2018


Tytuł wyraża dokładnie to, co czułam, gdy skończyłam czytać... ulgę, że już koniec i że nie muszę się więcej męczyć. Czasami się zmagam z książkami, bo temat jest ciężki i trudno przebrnąć, ale za to opisany wybitnie, czuje się zmagania psychiczne bohaterów, ich walkę, coś się z lektury wynosi. Tutaj miałam wrażenie, ze Autorka coś próbuje zbudować, przypisać konsekwencje jakimś zdarzeniom, ale nie do końca jej to wychodzi. A po przeczytaniu kilku recenzji, mnie osobiście nasuwa się wniosek, że ktoś, kiedyś pierwszy opisał "co Pisarka miała na myśli", a potem większość poszła tym tropem. Ja też... chociażby dlatego, że na podstawie tych rekomendacji kupiłam "Ulgę". Nie ma co pisać, nie podobała mi się zupełnie... ehhhh. 
Poniżej jednak recenzje przychylne, skoro już sama nic dobrego napisać nie mogę: 


Moja ocena: 3/6




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz